Trampen

Har inte sovit så gott inatt, rättare sagt oroligt. Jag har inte haft ont i munnen, så jag vet inte varför jag har sovit som en kratta.
Vi börjar inte förrens 9.45 i dag, skönt att dega lite innan vi börjar. Idag är det "Trampen" i skolan. Det är någon traditions grej, att man ska gå 8 km, sen kan man vinna ett pris. Efter det är det grillning, sen är det lekar som vi fritidsledare håller i. Så hoppas det är bra väder, det ser ut så nu iaf. Solen lyser och det är moln fritt, men det kan juh ändras.
Jag tittade på kort i mobilen igår och insåg att jag var mycket smalare förra sommaren. Så det är mitt mål denna sommar. Sen om jag får en crosstrainer i födelsedagspresent, så kanske jag kan lösa det:) Jag tror faktiskt inte att jag låter den stå där bara och samla damm, problemet kommer kanske att vara att Douglas vill stå på den samtidigt som jag.

Ikväll är det vårfest på Kevins skola, dem ska sjunga 11 sånger säger han. Det är så härligt att lyssna på barn när dem sjunger och speciellt sommarsånger.

Kommentarer

Ordet är ditt:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0